Bánovecká mliekareň završuje rebranding a spúšťa po 20 rokoch televíznu kampaň

21. februára 2023 BrandBuilding RebrandOning

Veľmi príjemné ohlasy z vonkajšieho prostredia, ale hlavne zvnútra Bánoveckej mliekarne – naprieč firmou od výroby až po predstavenstvo, ma napĺňajú naozaj veľkou radosťou 😊. Ďakujem. 

Od prvého stretnutia, cez proces rebrandingu… po komunikáciu ubehla dlhá cesta, ale do posledného detailu stojí za to 🙏.

Napísali:


Bánovecká mliekareň završuje rebranding a spúšťa po 20 rokoch televíznu kampaň

„Na začiatku bolo veľa otázok. Ako začať aktívne budovať značku? Ako vizuálne zjednotiť naše portfólio produktov, kde pri niektorých produktoch bolo v popredí Milsy, inde zas Bánovecká, Bánovecký… Ako to neskôr premietnuť do komunikácie? S týmito otázkami sme oslovili Braňa Buráka z agentúry BrandOn, ktorý sa zameriava práve na dlhodobé budovanie značiek a po niekoľkých stretnutiach sa mohla začať spolupráca.“ hovorí Bohuslav Šiko, riaditeľ pre obchod a marketing Bánovecká mliekareň, MILSY.

Po dvoch rokoch intenzívnej práce na novej pozícii značky, jej rebrandingu, novej vizuálnej identite produktov a ďalších projektoch, na ktoré plynule nadväzuje, uvádza Bánovecká mliekareň svoj krátky poetický TV film.

„A šepká moja ľúta hlava hlasno:
zastav si kroky, človek,
kdeže sa ukrýva života krásno?
čo je tou skvostnou esenciou žitia?
kde je to čaro krehké, tá sila ľudstva skrytá?
je v jamkách líc či v iskre šibalského oka?
v radosti detskej zo skoku do potoka?
či v dlaniach starca, ako večná čiara vrytá pokora,
pokoj, čo um predkov si pýta?
len otvor zmysly, nenechaj ich smútiť,
to čaro života ukryté je v chuti.
chuť tvoriť s chuťou do života spätá
to tradičné s novým v lahodný svet splietať.
Bánovecká mliekareň. Chuť jedna báseň.“

To sú slová básne, ktorú zložila Mirka Ábelová a ktorá tvorí text krátkeho Bánoveckého „filmu“.

S Mirkou spolupracuje Bánovecká mliekareň už dlhšie, je moderátorkou on-line projektu Bánovecká knižnica, ktorý predchádzal aktuálnej TV komunikácii a ďalej pracuje aj na ďalších zadaniach.

„Na tvorbe TV komunikácie sme začali pracovať spolu s režisérom Jakubom Steineckerom a produkčnou Monikou Kraft z No Cap Collective v júni 2022. Neskôr do užšieho tímu pribudli storyteller Maroš Hámorský a naša „dvorná poetka“ Mirka Ábelová. Cieľom a mojim zadaním pre náš malý tím bolo vytvoriť krátky „film“, ktorý nenásilne odkomunikuje posolstvo značky a zároveň bude kľudným, poetickým vyrušením v uponáhľanom reklamnom brejku. V úzkej spolupráci s marketingovým tímom Bánoveckej mliekarne to bol zaväzujúci, ale zároveň aj vzrušujúci zážitok.“ hovorí Branislav Burák z agentúry BrandOn

„Na pondelkové uvedenie nášho krátkeho poetického TV fimu sa teší doslova celá firma. Pozitívny vplyv rebrandingu cítime už dnes. Odzrkadľuje sa v mieste predaja a v nákupných košíkoch spotrebiteľov. Naše smotanové nátierky, či jogurty zaznamenávajú svoje historické maximá predajov. V jednotlivých kategóriách sa značke medziročne podarilo upevniť, respektíve zvýšiť svoje trhové postavenie. V kategórii parených syrov a smotanových nátierok sme v objemoch brand no.1. Veríme, že TV komunikácia nás posunie ešte o krok ďalej. “ dodáva Matúš Marget, Manažér marketingu Bánovecká mliekareň, MILSY.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Bánovecká mliekareň – Chuť jedna báseň
Klient: Milsy a.s./Bohuslav Šiko, Matúš Marget
Agentúra: BrandOn
Stratégia: Branislav Burák
Scenár: Maroš Hamorský
Réžia: Jakub Steinecker
Kamera: Patrik Gubiš
Mediálna agentúra: Initiative
Produkcia televízneho spotu: No Cap Collective
Autor hudby: Adam Hudec
Zvukový majster: Vahe Grigorjan

Leave a Reply