Rebranding legendy.
Sú značky, ktoré ani po rokoch nestrácajú svoje čaro. Obzvlášť keď sa nám spájajú s vôňou domova alebo prázdnin u babičky… Pre mňa je jednou z takých značiek aj Smetol. Značka, ktorá určitý čas, v receptoch našich starých mám, prepožičiavala svoje meno celej kategórii.
Otázka, či pomôžem s rebrandingom tejto značky, nebola pre mňa teda žiadnou otázkou 😉 Bolo mi cťou a zážitkom pracovať na tomto projekte, ktorý sa v týchto týždňoch dostáva postupne na maloobchodné pulty.
A keďže aj tradičná značka, alebo práve tá, by sa mala pozerať vpred, Smetol spolu s Rebrandingom značky prináša na trh aj nový produkt – margarín bez palmového oleja.
Na predvianočné pečenie môžu tak spotrebitelia vyskúšať jedinečný výrobok s tradičnými vlastnosti a modernejším pohľadom na svet.
Ďakujem tímu majstrov svojho remesla zo spoločnosti Beluša Foods, špeciálne jej Managing Directorovi – Martinovi Šajdíkovi za dôveru aj ochotu a odvahu robiť väčšie kroky vpred… a štúdiu vizuálnej komunikácie Pergamen za čisté, elegantné a výstižné dizajnérske riešenie.
Krásne, pokojné a voňavé Vianoce…
BB