SMETOL

14. júla 2020 BrandBuilding RebrandOning

Rebranding legendy.

Sú značky, ktoré ani po rokoch nestrácajú svoje čaro. Obzvlášť keď sa nám spájajú s vôňou domova alebo prázdnin u babičky… Pre mňa je jednou z takých značiek aj Smetol. Značka, ktorá určitý čas, v receptoch našich starých mám, prepožičiavala svoje meno celej kategórii.

Otázka, či pomôžem s rebrandingom tejto značky, nebola pre mňa teda žiadnou otázkou 😉 Bolo mi cťou a zážitkom pracovať na tomto projekte, ktorý sa v týchto týždňoch dostáva postupne na maloobchodné pulty. 

A keďže aj tradičná značka, alebo práve tá, by sa mala pozerať vpred, Smetol spolu s Rebrandingom značky prináša na trh aj nový produkt – margarín bez palmového oleja.

Smetol

Na predvianočné pečenie môžu tak spotrebitelia vyskúšať jedinečný výrobok s tradičnými vlastnosti a modernejším pohľadom na svet. 

Smetol

Ďakujem tímu majstrov svojho remesla zo spoločnosti Beluša Foods, špeciálne jej Managing Directorovi – Martinovi Šajdíkovi za dôveru aj ochotu a odvahu robiť väčšie kroky vpred… a štúdiu vizuálnej komunikácie Pergamen za čisté, elegantné a výstižné dizajnérske riešenie.

Krásne, pokojné a voňavé Vianoce… 

BB